Menu

Aqua Abdo Bottom
Brussel - Kinetix

In de Aqua Abdo Bottom les zijn alle oefeningen in het zwembad gericht op het verstevigen van de buik, de billen en de dijen. De  lessen verzekeren een goeie workout met een unieke weerstand, met zo weinig mogelijk belasting op de rug en gewrichten. De lessen worden gegeven op opzwepende muziek en zijn specifiek ontworpen om het silhouet te verfijnen en te perfectioneren.

Voordelen op lange termijn:
1. De lessen vergroten het cardiovasculaire uithoudingsvermogen, de stevigheid van de spieren en de flexibiliteit.
2. De lessen verminderen de hoeveelheid lichaamsvet.
3. De deelnemer(s) vergoten de geestelijke en lichamelijke gezondheid.
 
De les is telkens verdeeld in drie delen:
■ 10 minuten durende opwarmperiode, gedurende deze periode worden ernstige cardiovasculaire en circulaire oefeningen gegeven.
■ 30 minuten lang gevarieerde bewegingen. De oefeningen zijn speciaal geselecteerd om de dijen, billen en buikspieren te verfijnen en te versterken zonder een verhoging van het  volume te veroorzaken. Het tempo van de sessie staat toe snel een groot aantal calorieën en vet te verliezen.
■ 5 minuten stretchen. Tijdens deze fase wordt elke spiergroep die tijdens de set spieroefeningen werd samengetrokken grondig terug uitgerokken zodat  de spieren worden versterkt zonder hun volume ter vergoten en zonder hun flexibiliteit te verliezen. Er wordt veel aandacht besteed aan de bescherming van de rug door het kiezen van geschikte oefeningen die de rug niet te zwaar belasten. 

De vele tips van een gekwalificeerde aquagym instructeur zullen u helpen uw lichaam te perfectioneren op een efficiënte, duurzame en veilige manier. 

Artsen raden watergymnastiek aan bij: problemen met de bloedsomloop, rugpijn, artrose, overgewicht, revalidatie, enz..
Om het beste resultaat te bereiken, is het best deze les meerdere keren per week te volgen.
Gelieve ons lessenrooster te consulteren.

Kies je STADIUM-vestiging om specifieke diensten te zien

Voor leden