Welkom bij Stadium

UPDATE COVID-19: De kleedkamers en douches zijn enkel toegankelijk voor klanten die gebruik maken van het zwembad
Menu

Maxi Fitcircuit 90'
Brussel - Stadium Kinetix

Circuit training is een volledige body workout die zowel conditie als kracht oefent.

Deze trainingsvorm combineert de voordelen van fitness (op je eigen niveau aan je conditie en kracht werken) met die van een collectieve les (op vaste tijden, in groepssfeer, en onder professionele begeleiding trainen).

De zaal, voorzien van alle aangepast materiaal zorgt er in combinatie met de professionele begeleiding voor dat iedereen, ongeacht de leeftijd of de ervaring, hier op een leuke en efficiënte manier aan zijn/haar conditie kan werken.

Voordelen op lange termijn:

  1. De cursus stimuleert de spierversteviging en flexibiliteit.
  2. De cursus zorgt tijdens de sessies voor een maximale vermindering van het lichaamsvet.
  3. De deelnemers herwinnen een gevoel van welzijn en een geestelijke en lichamelijke gezondheid.

Maxi Fitcircuit

De 'Maxi fitcircuit' les duurt telkens 1u30 en ze is opgedeeld in 3 delen:

  • 20-30 minuten cardiotraining op de roeier, step, loopband of fiets. Deze zet het begin in van een intense cardiovasculaire-, uithoudings- en ademhalingstraining. Tijdens de oefeningen wordt  geleidelijk het tempo opgevoerd zodat de spieren de tijd krijgen om op een gezonde manier op te warmen. 
  • 50-60 minuten  worden daarna besteed aan het fitcircuit, dit zijn 10 krachttoestellen die een gevarieerde oefening verzekeren.
    Het tempo van de les staat toe snel een groot aantal calorieën en vet te verliezen.
  • 10 minuten intense stretching waarbij resultaten gegarandeerd zijn vanaf de eerste sessie. Tijdens deze fase wordt elke spiergroep die tijdens de set spieroefeningen werd samengetrokken grondig terug uitgerokken zodat  de spieren worden versterkt zonder hun volume te vergroten en zonder hun flexibiliteit te verliezen. Er wordt veel aandacht besteed aan de bescherming van de rug door het kiezen van geschikte oefeningen die de rug niet te zwaar belasten. De vele tips van een gekwalificeerde instructeur zullen u helpen uw lichaam te perfectioneren op een efficiënte, duurzame en veilige manier.

Om het beste resultaat te bereiken zou je deze les meerdere malen per week moeten volgen. Gelieve ons lessenrooster te controleren.

Kies je STADIUM-vestiging om specifieke diensten te zien

Voor leden