Menu

CrossTraining Fight
Brussel - Stadium 1

CrossTraining Fight

CrossTraining Fight is een training met een hoge interval intensiteit met een mix van verschillende oefeningen: al staand, op de vloer, met dumbells, kettlebel, touwen, bokszakken en pao bewegingen. 

Alle oefeningen zijn kort (1 tot 2 minuten). Tijden CrossTraining Fight voeren we 2 variaties uit in energieverbruik: glycolyse (80% intensiteit) en fosfageen (100% intensiteit).

Het doel is om je lichaam op elke mogelijk manier te gebruiken door een maximale explosieve training (nodig in gevechtssporten)

CrossTraining Fight verbetert niet alleen je metabolisme, maar ook je uithouding en laat je calorieën verbranden.

Deze les is toegankelijk voor iedereen en vraagt geen specifieke fysieke conditie.Het is jij die jouw doel bepaald, maar je hebt wel een hoge dosis energie nodig. 

Crosstraining Fight

Voordelen van CrossTraining Fight.

  • Versterken van verschillende atletische kwaliteiten : kracht, uithouding, lenigheid, reactievermogen, snelheid
  • Betere uithouding en weerstand
  • Het verbeteren van je fitheid: je optimale gewicht bereiken, je spieren versterken zonder dat ze in volume toenemen.
  • Je ontspannen met anti-stress oefeningen
  • Het verhogen van je zelfvertrouwen
  • To delight with some anti-stress exercises.
  • Het verbeteren van de soepelheid en coördinatie van je bewegingen.

Kies je STADIUM-vestiging om specifieke diensten te zien

Voor leden